Uw internet is traag
U huurt een woning waarbij in de specificatie “bijkomende leveringen en diensten” is aangegeven, dat het contract met de internet provider in uw servicekosten is begrepen. Dit abonnement is doorgaans een met meerdere gebruikers gedeeld draadloos abonnement.
De verhuurder verzorgt de betaling van het abonnement, NIET voor technische service/ondersteuning. Mocht u verbindingsproblemen hebben neem dan contact op met de helpdesk van de provider.
Informeer bij de leverancier of er een storing is in uw regio, uw buren moeten dan ook hinder hebben.
Telfort tel 0900 – 9596 www.telfort.nl
Ziggo tel 0900 – 1884 www.ziggo.nl
KPN tel 0800 – 0402 www.kpn.nl
Tele2 tel 0800-1242 www.tele2.nl
Indien alle gebruikers problemen hebben met het krijgen van verbinding kan het nuttig zijn de router / modem te resetten.
Indien het internet traag is zal eerst onderzocht worden of dit op alle tijdstippen en bij alle gebruikers zo is. Dit om te ontdekken of het probleem veroorzaakt wordt door privé hardware of het oneigenlijk gebruik (films downloaden tijdens piekuren).